Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna www.onesky.fora.pl
Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lot kontrolny przed przyjęciem do lini
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Reguły i funkcjonowanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 9:38, 08 Lip 2009    Temat postu: Lot kontrolny przed przyjęciem do lini

Może by tak najpierw sprawdzać czy ktoś nadaje się do linii poprzez jeden, dwa loty treningowe? Bo z tego co widzę jakiś Michał Chudoba zrobił nam dwa crashe i obniżył reputację do 80! I teraz będzie mniej pasażerów i mniejsze zarobki. Swoją drogą to powinno być tak że jak samolot ma katastrofę to powinien znikać a nie że mu się troszkę stan techniczny pogarsza Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 9:45, 08 Lip 2009    Temat postu:

Gościu przegiął, i jestem zdecydowanie za, żeby pierwsze 2 loty były "training". A tak poza tym to po katastrofie stan samolotu obniża się mniej niż po twardym lądowaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:59, 08 Lip 2009    Temat postu:

Facet niewątpliwie przegiął, ale wydaje mi się, że to akurat nie była kwestia braku umiejętności - raczej złośliwości...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 10:14, 08 Lip 2009    Temat postu:

Ale dwa loty kontrolne na pewno odstraszą gościa przed robieniem demolki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:55, 08 Lip 2009    Temat postu:

Też fakt. Wydaje mi się, że trasa i samolot do tych lotów testowych mogą być absolutnie dowolne, bo chodzi tylko o sprawdzenie motywacji, prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 11:03, 08 Lip 2009    Temat postu:

Dokładnie. Wydaje mi się, że najlepiej by było loty kontrolne wykonywać na B738.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 11:22, 08 Lip 2009    Temat postu:

TO jest jakiś zorganizowany nalot. Pan Philip F rozbił kolejne 738. Ktoś z konkurencji chyba życzy nam źle. Na razie go uziemiłem, dopóki się nie wytłumaczy.

Wysłałem do niego PW na FSA.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 11:25, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:26, 08 Lip 2009    Temat postu:

Z uwagi na to, że pan Phillip przystąpił do linii mniej więcej równo z Chudobą, może i zbyt gwałtownie podejmuję decyzję o usunięciu z linii.
Od tej pory każdy nowy pilot będzie musiał wykonać dwa loty testowe (dowolne, najlepiej na B738), a do tego na każdy nowy typ samolotu będzie lot certyfikacyjny. Jedyny wyjątek może być wtedy, gdy dany pilot udowodni w sposób wiarygodny swój nalot na danym typie (np. statystyki VATSIM lub innej VA).
Dzisiaj pojawi się zaktualizowany regulamin linii, postaram się też go przetłumaczyć na język angielski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanislaw
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 12:34, 08 Lip 2009    Temat postu:

Zgadzam się z powyższymi wypowiedziami. Będziecie mogli dzisiaj obejrzeć (po 21:00) Sprawozdanie z mojego lotu EPWA-EPKK EPKK-EPWA. Na pewno nie rozbije samolotu Smile A reputacja rzeczywiście się obniżyła, niestety Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 12:38, 08 Lip 2009    Temat postu:

I teraz mamy jakieś, za przeproszeniem, debilne 60-parę. Dokładnie połowa tego co była. Trochę to zajmie, zanim odbudujemy reputację. Ale człowiek uczy się na błędach.

Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 12:38, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:52, 08 Lip 2009    Temat postu:

Ja biorę w sumie na siebie odpowiedzialność za ustawienie zbyt liberalnych zasad - wyszedłem z założenia, że to zabawa, a nie bitwa i rywalizacja, ale cóż, jak widać, dla niektórych nawet tutaj liczy się dowalenie rywalowi lub po prostu zepsucie innym fajnej zabawy.
Z całą pewnością regulamin będzie od teraz ostrzejszy, ale zaleta tego taka, że coraz bardziej będziemy przypominać prawdziwą linię Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 12:54, 08 Lip 2009    Temat postu:

Ja też myślałem, zę to zabawa. Sądzę, że inni w OneSky też. Ale jak widać są inni, którym zależy na FSA bardziej niż na wygranej w Lotto Very Happy

Tak się tylko zastanawiam, jaka inna polska VA mogła nam chcieć tak dowalić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:34, 08 Lip 2009    Temat postu:

Możliwe, że to nie żadna VA, tylko dwóch dzieciaków (bez urazy dla wszystkich młodocianych w OneSky Wink ) się postanowiło zabawić. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, mamy przynajmniej wyzwanie odbudowania reputacji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:51, 08 Lip 2009    Temat postu:

Regulamin został zaktualizowany. Piotrek, dodasz go na naszą stronę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 14:11, 08 Lip 2009    Temat postu:

OK, dodam. A może by tak poczekać, aż Maciej Wódke wrzuci nową stronę na serwer? Wygląda o niebo lepiej.

Ale w sumie wrzucić mogę Smile Tylko gdzie go wpiąć?


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 14:17, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:45, 08 Lip 2009    Temat postu:

OK, racja, skoro zmieniamy serwer i stronę, to poczekajmy. A po zmianie odpicujemy stronę i zrobimy wszystko po angielsku. Czas na serio Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:41, 08 Lip 2009    Temat postu:

No Panowie, widzę że nowy regulamin działa, a jak! Rzekomy Stanisław Rabczuk przyjęty w tempie ekspresowym, 2 crashe i już reputacja na poziomie 40, gratulacje!

EDIT: Tak przy okazji to wystarczyło sprawdzić, że ten osobnik również latał wcześniej dla LOT Charter czy coś w tym stylu tak samo jak panowie Phillip F i Michał Chudoba

EDIT: Ach, przepraszam, jeden crash i 50 reputacji Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:46, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:54, 08 Lip 2009    Temat postu:

Moja wina, nie sprawdziłem, a w przeciwieństwie do tamtych panów nawet udzielał się na forum i tworzył malowania - widocznie to zbyt mało, żeby zaufać. Od teraz nie ma absolutnie żadnych wyjątków od zasad, również już latający piloci będą podlegali lotom certyfikacyjnym. Wybaczcie, ale coś trzeba zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 20:59, 08 Lip 2009    Temat postu:

Stanisław Rabczuk był przyjęty jeszcze przed wprowadzeniem nowego regulaminu.

A poza tym Philip F nie latał wcześniej dla żadnej linii, Michał Chudoba też nie, teraz założył swoją linię. A Stanisław Rabczuk latał w jednoosobowej linii LOT Charters. Ale że on się rozbił to dziwne, bo jakiś czas już jest na forum lotnictwo.net.pl i nie sprawiał wrażenia kogoś, kto robił by takie coś. Ale jak widać myliłem się co do niego.

Sądzę, że regulamin powinien być najostrzejszy jeżeli chodzi o przyjmowanie do linii - jak trafi się na ucziciwego i sumiennego człowieka to on raczej nie będzie sprowadzał na nas kłopotów.

Dominik, doskonale rozumiem potrzebę zrobienia czegoś w tę stronę. Trzeba teraz jak najszybciej odbudować reputację i sądzę, że rozsądnym krokiem było by zamknięcie rekrutacji na czas odbudowywania stabilności linii.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 21:01, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPBK

PostWysłany: Śro 21:04, 08 Lip 2009    Temat postu:

Kiedyś widziałem taki programik co nagrywa lot z FS, może jako lot szkoleniowy nowy rekrut powinien wykonywać lot właśnie za pomocą takiego programu, a następnie przesłać do zarządu. Wtedy będzie można sprawdzić zachowania rekruta oraz jego profesjonalizm.
Co do programu to nie pamiętam nazwy, ale pewnie wiecie o czym mowie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 21:13, 08 Lip 2009    Temat postu:

Świetny pomysł, będzie można sprawdzić czy to nie dzieciak, który bawi się komputerem.

A tak przyklejając się do teorii, że ci goście to jakieś dzieci - czasami naprawdę nie wierzę w to, co dzieci robią w internecie. Kompletnie nie przejmują się innymi, tylko chcą się dobrze bawić. Ale to po prostu zależy od podejścia (i/lub wychowania pewnie też) - ja mam 14 lat, ale jakoś nie bawię się w internecie kosztem innych.

Ale to co zrobili ci trzej panowie to już jest naprawdę przegięcie. Już wiem co czują zarządy linii podczas kryzysu. Ale ma być "As real as it gets", więc kryzys tez musi byc Very HappyVery HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPBK

PostWysłany: Śro 21:30, 08 Lip 2009    Temat postu:

Widzisz nie każdy traktuje to poważnie, dla niektórych to tylko zabawa, a inni starają traktować to chociaż trochę realnie w imię myśli As real as it gets, takie zgrupowanie jak nasze może choć trochę przybliżyć do świata prawdziwych pilotów, które może okazać się nie osiągalne z wielu powodów.
I jak wskazują fakty: człowieka nie ocenia się po wieku, ja mając 19 lat jestem pewien że Ty Piotrze masz większą wiedzę a nawet i doświadczenie.

Mamy czerpać z tego satysfakcję i być choć trochę odpowiedzialnym.


Ostatnio zmieniony przez paweł.kalinowski dnia Śro 21:33, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:39, 08 Lip 2009    Temat postu:

Zawsze jest jeszcze możliwość, że Stanisław (bo o pozostałych dwóch nie mówię) spowodował katastrofę przypadkiem - dlatego na razie jest tylko uziemiony.
Pawle i Piotrze - całkowicie się z wami zgadzam. Niemniej nie wprowadzimy w linii żadnych zaostrzeń reguł na czas odbudowania reputacji. Wszystkie nowe zasady będą obowiązywać również wtedy, gdy reputacja znów będzie 120. W ten sposób unikniemy podobnej sytuacji w przyszłości.
Wydaje mi się, że wprowadzenie większemu realizmu funkcjonowania linii może nawet przyciągnąć nowych pilotów - przykładem może być choćby Aztec VA, gdzie są bardzo surowe kryteria przyjmowania pilotów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPBK

PostWysłany: Śro 21:49, 08 Lip 2009    Temat postu:

Racja z punktu widzenia rekruta surowsze przepisy przyjmowania, świadczą o profesjonalizmie linii. Opracujmy taki program, może jakieś szkolenia, raporty filmiki z lotów próbnych, rozmowa wstępna, krótki quiz takie są moje propozycje. Oczywiście możemy sami się przeszkolić w taki sposób aby uniknąć nieporozumień z tytułu: "A ty tego nie przechodziłeś" itp.

Ostatnio zmieniony przez paweł.kalinowski dnia Śro 21:50, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 21:54, 08 Lip 2009    Temat postu:

Tylko po co, skoro mamy po 100h nalotu w 1SK bez żadnego wypadku?
Jak się zaczną czepiać to przejdziemy szkolenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Reguły i funkcjonowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin