Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna www.onesky.fora.pl
Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

One Sky Cargo
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Reguły i funkcjonowanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:20, 23 Lis 2009    Temat postu:

Niech Wam będzie, że nie zrezygnował.

Chciałem tylko zwrócić uwagę, że jestem skazany na latanie jednym ze swoich ulubionych samolotów poza FSA, podczas gdy inni piloci wymyślają maszyny całkowicie niezgodne z profilem linii i je dostają. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:38, 24 Lis 2009    Temat postu:

Maciej, ja też latam mnóstwo poza FSA. Nie tworzę bazy w Barcelonie, tylko dlatego, że akurat lecę Barcelona-Majorka. Tak samo z lotami z Kopenhagi, Oslo, skądinąd dość głównych lotnisk. Latam również samolotami takimi jak MD80, B757, BAe 146 (paxowy), ERJ family, inne warianty B737 i A320. Więc nie tylko ty tak masz Smile Ale tworzenie VA polega na tym, że przyjmuje się jakiś profil floty. Na początku mieliśmy dużo większy bałagan, ale podjęliśmy decyzję kilka miesięcy temu o zrobieniu porządku i bardziej "as real". Jesteśmy ciągle małą linią, raptem kilkunastu pilotów, natomiast samolotów mamy kilka razy więcej niż pilotów! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 14:13, 24 Lis 2009    Temat postu:

maciej.lipinski napisał:
Niech Wam będzie, że nie zrezygnował.


Bo nie zrezygnowałem! Wydaje mi się, że wiem lepiej, co miałem na myśli.
Ot, Dominik, to już lepiej nie robić tego cargo, niż żeby na całym forum, w każdym temacie przy jakichkolwiek spekulacjach Maciek pisał, że jest poszkodowany. Ja nie dostałem 734 i nie narzekam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:26, 24 Lis 2009    Temat postu:

Ja osobiscie trochę nie rozumiem podejścia naszych władz do tego tematu. Jeżeli jeden pilot ma ochotę polatać sobie na lotach Cargo i zrezygnować z lotów pasażerskich to co w tym złego ? Sprzeda się jego maszynę pasażerską i kupi towarową, jeżeli nie da się towarowej to pasażerską z przeznaczeniem towarowym. Zrobi się malowanie i niech sobie chłopak lata, w czym problem.

Nie rozumiem też takiego zblokowania na kupowanie/wymianie samolotów. Przecież tu chodzi o przyjemność z latania, a nie latanie tym co jest.

Ja jestem za tym, ze jeżeli ktoś ma ochotę latać jako Cargo, to niech lata. Zaraz zacznie się robić nie przyjemnie bo znowu ktoś na pierwszym miejscu zacznie stawiać wszystko tylko nie to co najwazniejsze - PRZYJEMNOŚĆ Z LATANIA. To czy mamy w flocie Emraery, Boeingi czy Airbusy, nie ma to żadnego znaczenia. Jak ktośbędzie chciał polatać Sokołem Millenium w kolorach One Sky, linia powinna mu to umożliwić.

Takie jest moje zdanie i na dowód tego przypomnę się z mojąprośbą o wymianę pod koniec grudnia mojego Airbusa A343 na B744, czy coś w tym złego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 18:36, 24 Lis 2009    Temat postu:

Szczerze mówiąc, jak już tak czytam to wszystko, to się latać odechciewa. Moim zdaniem teraz najlepiej przeprowadzić ankietę i wybrać, co powinno zostać, czego się pozbyć, co dokupić. Nie będę ujawniał swojej opinii na ten temat, żeby ktoś później nie miał mi nic za złe. Głosowanie to w tej sytuacji chyba jedyne wyjście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Wto 18:45, 24 Lis 2009    Temat postu:

Ale się burdel porobił, teraz to dopiero widzę.

Trzeba to jakoś zebrać do kupy.

Chodzi o to, żeby nasza flota nie wyglądała tak:
1x A320
1x A310
1x A300
1x A330
1x A340
1x A380
1x 737 classic
1x 737 NG
1x 747
1x 767
1x 757
1x 777
1x CRJ-200
1x CRJ-700
1x CRJ-900
1x E170
1x E190
1x AT42
1x AT72
1x Dash 8
a jak każdemu się pozwoli latać na czym się chce, to za 2 miesiące tak właśnie będzie to wyglądać.

A co do ankiety, to OK, tylko trzeba zrobić 3 osobne (regional, medium-haul i widebody), bo nie da się zrzucić do jednej.

Poza tym cała flota regional została kupiona po tym, jak nie umieliśmy dojść do porozumienia co do jednego typu maszyny.

Long-haul jest w rozsypce, kompletnej (767, 757, A346, A343)

Medium haul się jako jedyny trzyma - tylko A320 i B738. Najlepiej tego nie ruszać, bo się rozwali.

Edit: tak w sumie to long-haul też się trzyma, bo na 767 lata kilka osób, ja z Maciejem na A340 family. Tylko to 757 nie pasuje.

Zauważcie, że nie ma samolotu, którego była by pojedyncza sztuka. Wszystkiego jest po 2 lub więcej.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Wto 18:49, 24 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:00, 24 Lis 2009    Temat postu:

Jednak kilka pojedynczych jest A343, A346 czy B752. Poza tym mamy np. CRJ2, gdzie trzema samolotami lata właściwie jeden pilot. Dodatkowo jest kilka wolnych samolotów rdzewiejących po różnych lotniskach.

Nie mam nic przeciwko uporządkowaniu linii oraz zmniejszeniu liczy samolotów, choć podobnie jak wcześniej Maciek preferowałbym bardziej elastyczne podejście. Jeśli jednak przewagę ma osiągnąć koncepcja Piotra, to na początek należałoby sprzedać kilka B738 czy A320 oraz co najmniej jeden AT72, bo na razie o porządku w liniach trudno mówić. Wystarczy spojrzeć na ilość naszych rdzewiejących 'nielotów'.


Ostatnio zmieniony przez maciej.lipinski dnia Wto 20:00, 24 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanislaw
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Wto 20:00, 24 Lis 2009    Temat postu:

Sebastian Chełstowski napisał:
Szczerze mówiąc, jak już tak czytam to wszystko, to się latać odechciewa. Moim zdaniem teraz najlepiej przeprowadzić ankietę i wybrać, co powinno zostać, czego się pozbyć, co dokupić. Nie będę ujawniał swojej opinii na ten temat, żeby ktoś później nie miał mi nic za złe. Głosowanie to w tej sytuacji chyba jedyne wyjście.


Zgadzam się w 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Wto 20:21, 24 Lis 2009    Temat postu:

Możemy zastosować bardziej elastyczne podejście.

Tyle, że musimy zdecydować czy chcemy odwzorowywać choć w jakimś stopniu prawdziwą linię, czy nie. I to i to ma zalety i wady. Zrobię jakąś ankietę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 23:03, 24 Lis 2009    Temat postu:

MOIM zdaniem (ale tylko moim) moglibyśmy wyrzucić całkowicie CRJ200 i 900 oraz ATRy. Zostawić E70 i dokupić kilka E90. E70 byśmy latali na krajowych i zagranicznych, a E90 na zagranicznych (ewentualnie krajówki). Tutaj byłby już jakiś porządek, bo ERJ same. Na medium zostawić te 738 i A320. Na long haule kilka 763 i kilka A346. Taka MOJA koncepcja. A wy jakbyście zrobili? Jaka jest wasza propozycja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanislaw
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 15:09, 25 Lis 2009    Temat postu:

Zgadzam się, zwłaszcza, że CRJ są strasznie paliwożerne. Do ATR nic nie mam, niech zdecydują inni. Na long i regionalne zgadzam się w 100%
A tak to widzę, że pomysł nie wypalił, szkoda, jeżeli chcecie to możecie zlikwidować One Sky Cargo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:10, 25 Lis 2009    Temat postu:

A ja nie rozumiem jednej kwestii, jak to sie stalo, ze sa samoloty, ktore stoja gdzies na lotniskach, nie latane. W sytuacji gdy każdy pilot będzie miał jedną maszynę dla siebie, to może być i 15 różnych rodzajów samolotów, co w tym złego ? Ważne jest, zeby każdy samolot miał swojego właściciela, wtedy będzie porządek. Jeżeli w takiej sytuacji bedę chciał zmienić maszynę, to poprostu sprzeda się starą i kupi dla mnie nową, taką jaką będzie chciał. Porządek będzie bo liczba samolotów nie wzrośnie. Oczywiście nowym samolotem latam te same trasy co do tej pory.

Nie rozumiem, dlaczego to nie może tak wyglądać ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:28, 28 Lis 2009    Temat postu:

Trasy i loty testowe na BAe ustalone. Kod ICAO "OSC".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanislaw
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Sob 17:08, 28 Lis 2009    Temat postu:

Dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Gliński
Pilot prywatny



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Śro 14:18, 02 Cze 2010    Temat postu:

Czas odświeżyć wątek. Z cała przyjemnością latam w naszym dziale Cargo. Maszyny są wspaniałe a latanie niczym się nie różni od pasażerskich. Jeśli ktoś nie lubi małych tras można by się pokusić o większą maszynę lub kilka. A przecież to naturalne że linie lotnicze mają dział pasażerski i cargo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Reguły i funkcjonowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin