Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna www.onesky.fora.pl
Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 12:18, 23 Cze 2010    Temat postu:

Wróciłem do domu, grzebię trochę przy trasach w FSA, ustawiam sobie LUX-SXF na EMB-145. Nagle 'pyk', komputer się wyłącza a z zasilacza zaczyna wydobywać się dym i smród. A miało być tak pięknie...

Do końca lipca mam przymusowy urlop.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:44, 24 Cze 2010    Temat postu:

Patrząc na to z drugiej strony - nareszcie wiesz co się psuło w komputerze. Always look at the bright side of life Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Czw 9:47, 24 Cze 2010    Temat postu:

Hehe, no prawda Smile
Już jest w drodze do Polski, a 15 lipca się nim zajmę. Do latania chyba wrócę w połowie lipca, zainstaluję sobie FS na laptopie od babci Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:09, 24 Cze 2010    Temat postu:

Nigdy nie wiesz, do czego przyda się babcia ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal.walisko
Pierwszy Oficer



Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:28, 10 Sie 2010    Temat postu:

Pomoże ktoś Sad ?

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur Makowski
Drugi Oficer



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:56, 14 Sie 2010    Temat postu:

witam.
Mam problem,niewiem czy to wina klijenta czy fsuipc,otuż jak jestem już na płycie odpalam FSAirlines wciskam FLY i wyświetla mi się
Flight Simulator : not started
Flight booked : yes
FSUIPC wersja 3.9.8.0
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:49, 14 Sie 2010    Temat postu:

a próbowałeś standardowego sposobu - "ściągnąć jeszcze raz clienta, FSUIPC"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur Makowski
Drugi Oficer



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:48, 14 Sie 2010    Temat postu:

Prubowałem,nic to nie dało.
Prubowałem też z starszą wersją 3.7 klapa.
Odinstalowałem symulator,postawie go na nowo może pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur Makowski
Drugi Oficer



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:42, 15 Sie 2010    Temat postu:

Nareszcie...pomogło postawienie całego systemu od nowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Pią 20:06, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Kurde...
4h leciałem, cały lot dokładnie zaplanowałem, FMC w 747 PMDG działało na 100% możliwości, miękkie lądowanie na pasie 24L, wyhamowałem dokładnie tam, gdzie chciałem.

Otwieram clienta FSA i jakoś tak bezwiednie i bezsensownie klikam mały krzyzyk w prawym górnym rogu zamiast "end flight"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominomosina
Pierwszy Oficer



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mosina/EPPO

PostWysłany: Sob 23:06, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Ja też miałem ciekawą przygodę: lecę trasę testową ELLX-EPGD na 738 wszystko ładnie pięknie, nad Berlinem klient FSA zawiesił się, ale lot kontynuowałem. OK, podchodzę do lądowania w GDN miękkie lądowanie, rewersy, speedbrake a po chwili przepustnica samoistnie idzie w góręVery Happy Po chwili zamknąłem fs i klienta który wciąż się nie odwiesił. Lot wykonam jutro jeszcze raz i mam nadzieję że przebiegnie w porządku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Sob 15:45, 11 Gru 2010    Temat postu:

Ostatnio mój FS ma tendencję do wyrzucania do pulpitu tuż przed lądowaniem.
Więc ELLX-KORD sobie odpuszczę, bo leciałem 3h dzisiaj i mnie 'wybiło' 7nm od pasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Nie 18:18, 30 Sty 2011    Temat postu:

Znowu mnie wywaliło... tym razem ELLX-KMIA, nad Szkocją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniek011
Drugi Oficer



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 13:14, 03 Lut 2011    Temat postu:

Witam!
Robiłem dzisiaj trasę EPWA-EGLL na maszynie boeing 737-800 SP-OSF.
Wystartowałem i dolatywałem już nad granicami Holadnii kiedy nagle straciłem oba silniki i straciłem całkowicie panowanie nad maszyną. Straciłem siłę nośną i opadałem w dół jak kamień. Nic nie mogłem zrobić i uderzyłem o ziemie. Co teraz?? I jak to się stało??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:38, 03 Lut 2011    Temat postu:

Wygląda na to, że tak jakby paliwa ci zabrakło... Nic teraz, system cię zlokalizował w Rotterdamie, a samolot poważnie się był uszkodził - co raczej nie dziwi - więc musisz się przetransportować na jakieś lotnisko, skąd są loty, a po naprawie wyślę tam B738. I na przyszłość proszę o uważniejsze tankowanie albo - co najmniej - zachowanie zgodne z manualem w takiej sytuacji, bez silników da się wylądować przy odrobinie szczęścia Smile Ja już raz lądowałem w FS'ie jak miałem wyciek paliwa na jakimś polowym lotnisku w Szwajcarii Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniek011
Drugi Oficer



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 16:22, 03 Lut 2011    Temat postu:

No wałśnie zauważyłem że mi paliwa zabrakło. Tak się stało tylko dlatego że nie przewidziałem że wiatr moge mieć od przodu i spalanie miałem duże. Bardzo przepraszam za tego 738 i jeszcze pytanko. Jak się przetrasportować?


A nie ok już znalazłem


Ostatnio zmieniony przez beniek011 dnia Czw 16:24, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.lipinski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:44, 03 Lut 2011    Temat postu:

Ty nie przepraszaj tylko do latania! Renoma linii spadła o 30% prawie przez ten crash Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniek011
Drugi Oficer



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 17:03, 03 Lut 2011    Temat postu:

ale boeing wróci z naprawy 6 marca o 14:31
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Czw 17:32, 03 Lut 2011    Temat postu:

6 lutego, nie marca, panie Beniaminie.

Na przyszłość proponuję uważać.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 17:34, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniek011
Drugi Oficer



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 19:48, 03 Lut 2011    Temat postu:

Oj przepraszam za pomyłke to z nerwów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:18, 03 Lut 2011    Temat postu:

Spokojnie, nie ma co się denerwować Smile Ale naprawdę uważaj z paliwem na przyszłość, na remont samolotu 15 milionów poszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Pią 6:56, 04 Lut 2011    Temat postu:

Tak w sumie to poprawili system - jeszcze niedawno po katastrofie stan techniczny samolotu prawie w ogóle nie spadał.

PS. W sytuacjach, kiedy skończy nam się paliwo, a nie mamy jak wylądować awaryjnie, zawsze można po prostu zamknąć clienta Wink


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Pią 6:57, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:33, 04 Lut 2011    Temat postu:

Ja to już parę razy wykorzystywałem, gdy np. w wyniku błędu scenerii po wylądowaniu miałem "building crash" z powietrzem... Ale w taki przypadku, jak brak paliwa, da się w 9/10 przypadków wylądować bezpiecznie z divertem. Wtedy reputacja spada tylko trochę, a ciekawe doświadczenie, taki wielotonowy szybowiec Smile Miałem zresztą przyjemność ćwiczyć na prawdziwym symulatorze B734 awarię silników na 34000 stóp i awaryjne lądowanie, największym problemem jest to, że przy braku silników nie ma klap, odwracaczy i hamulców aerodynamicznych, a równocześnie ląduje się przy większej prędkości, więc ciężko zmieścić się w pasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Pią 13:53, 25 Lut 2011    Temat postu:

Tym razem ja to spaprałem, lecę właśnie ELLX-CYUL i się zorientowałem że zapomniałem włączyć clienta...

Edit: Jutro nadrobię, polecę do Australii przez Singapur.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Pią 13:57, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian Chełstowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 20:57, 06 Cze 2011    Temat postu:

Jestem sobie w WAW, maszyny są dostępne i nie mogę zarezerwoać lotu. Wie ktoś może, dlaczego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin