Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna www.onesky.fora.pl
Forum wirtualnych linii lotniczych One Sky Alliance (FSAirlines.net)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:07, 11 Maj 2009    Temat postu:

Piotr, spróbuj ustawić zniżanie na poziomie -1200, -1300 stóp na minutę. Przy takim opadaniu bez problemu powinieneś zwolnić. Ja jak latałem na A346 Wilco nie mogłem wyhamowac przy zniżaniu -1600 w górę. Oczywiście mówimy to o sytuacji gdy masz wywalone klapy na 1 i podniesione spoijlery. Ciąg oczywiście na IDLE. ATC reaguje ponagleniem o przyspieszanie zniżania od -1000 stóp na minutę w dół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Pon 20:18, 11 Maj 2009    Temat postu:

Ja z klapami na 1 to i 220 kts polecę przy zniżaniu 2500fpm Smile tylko, że nie będę wywalał klap na FL100, bo to nie ma sensu. Tylko jest taki problem, że ATC liczy zniżanie pod prędkość -1800 fpm, więc można się nie wyrobić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:23, 12 Maj 2009    Temat postu:

Czasami nawet szybciej trzeba się zniżać niż 1800. Na szczęście w Wilco na ekranie pojawia się TOC i TOD (top of climb, top of decent). Wtedy wiem mniej więcej kiedy rozpocząć zniżanie. Zniżanie oczywiście poprzedzam prośbą ATC o obnizenie wyskosci lotu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 15:05, 04 Cze 2009    Temat postu:

Ostatnio mam ciągle problem ze światłami lądowania. Zawsze staram się je włączyć/wyłączyć w tym momencie przejścia z/na 10000 ft. Ale teraz ledwie wlecę na 9600-9700 i już dzwoni ten alarm z programu. Ze zniżaniem jest to samo :/

Już nie wiem co z tym robić. Regularnie kontroluję ustawienie altimeter a i tak nic to nie daje. Może macie jakiś pomysł jak temu zaradzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Czw 15:24, 04 Cze 2009    Temat postu:

Wyłączaj je na 9000-9200 ft (ja tak robię) Smile

A przy zniżaniu n 9900 (zrób sobie pauzę).

A tak nawiasem to denerwujące to trochę jest.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Czw 15:25, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 18:01, 04 Cze 2009    Temat postu:

A jak je tak szybko wyłączasz to nie dzwoni, że wyłączone poniżej 10000?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Czw 18:20, 04 Cze 2009    Temat postu:

Wg. tego, co czytałem to musisz wyłączyć/włączyć światła pomiędzy 1000ft AGL a 10000ft na altimeter. Byle, by były wyłączone powyżej FL100
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł.michalski
Drugi Oficer



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZ

PostWysłany: Czw 18:22, 04 Cze 2009    Temat postu:

Po starcie wyłączam na zazwyczaj 3000 ft a jak ląduje to 8000 ft z resztą to nie ma znaczenia niby bo i tak musi byc ponizej 10000 ft
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Czw 18:34, 04 Cze 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 22:05, 27 Cze 2009    Temat postu:

Czy $ które zdobywamy bonusowo, za niski simrate zależą tylko od ilości pasażerów? Bo jak latałem ATRem np trasę około 230NM to dostawałem 800$ bonusu, dziś poleciałem 737 trasę 297NM i dostałem ponad 3000!

Nie wiem, ale jeżeli to jest zależne od liczby pasażerów to trochę bez sensu. Wychodziłoby na to, że najlepiej jest latać A380 albo Jumbo krajówki po Polsce bo będzie wysoki bonus. Chyba to powinno być jakoś zależne od czasu lotu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:33, 28 Cze 2009    Temat postu:

Powiem szczerze, że nie mam pojęcia, ale spróbuje to jakoś wyczaić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Nie 7:24, 28 Cze 2009    Temat postu:

Jakoś tak zauważyłem, że bonus zależy od tego, czy przyleciałeś na czas. Ale nie jestem pewien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 12:02, 28 Cze 2009    Temat postu:

Ja myślałem, że to głównie chodzi o niski simrate. Bo jak latałem sobie cały lot na x1 czy x2 to dostawałem ten bonus. Mniejszy, większy ale był. Natomiast jak tylko przekraczałem x4 to już zawsze było 0$ ( co też jest trochę głupie, bo często zwiększałem na chwilę na x8 lub x16, żeby sobie usunąć ruch AI z pasa i już potem się w raporcie pokazywało, że maksymalny simrate był x16 i przez to chyba nie dostawałem tych bonusowych $).

W sumie ten problem jest niby błahy, ale generalnie jak za taki lot do VIE dostaję ponad 3000$ bonusu to w sporej części 'redukuje' się koszt paliwa i można z lotu spory zysk wyciągnąć. A wiadomo, dla linii im więcej tym lepiej Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł.kalinowski
Młodszy Kapitan



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPBK

PostWysłany: Nie 12:41, 28 Cze 2009    Temat postu:

Od ostatnich czasów wykonuje loty regionalne i zauważyłem że Bonus chyba liczy się od siły przyziemienia, bo wczoraj leciałem do EPSC i miałem twarde lądowanie spowodowane silnym wiatrem i burzą (pogoda ściągana z neta) a dzisiaj wracałem do KRK i lądowanie miałem gładziutkie. Tak że za lot do EPSC dostałem 757$ a do KRK już 1173$ oba loty wykonuje na przyspieszeniu x1 Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik.sipinski
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:21, 28 Cze 2009    Temat postu:

Wydaje mi się, że bonus uwzględnia wszystkie te elementy, które nie wpływają bezpośrednio na rating - czyli przyziemienie, simrate, czas etc. Ale jeszcze szperam po forum FSAirlines Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:56, 29 Cze 2009    Temat postu:

Panowie, czy któryś z was może przesłać mi paczki z World of AI z trafficiem LOT-u, Austrian Arrows, Malev, Cimber Air ? Dzieki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Pon 21:01, 29 Cze 2009    Temat postu:

Masz ode mnie PW na lotnictwo.net.pl

Co prawda tam pisze o locie, ale te inne też znajdę. Ale jutro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:58, 30 Cze 2009    Temat postu:

ok, dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:35, 30 Cze 2009    Temat postu:

Jeszcze prośba o ten programik instalujący paczki z trafficiem. Niestety Avsim's dead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Wto 19:23, 30 Cze 2009    Temat postu:

Spoko. Powiedziałbyś tylko jak nazywają się te paczki, które potrzebujesz? Bo mam wszystkie, i trochę tego jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek.kow
Młodszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 20:37, 30 Cze 2009    Temat postu:

Avsim rzeczywiście jest dead ale można przecież pobierać z flightsim.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Wto 21:00, 30 Cze 2009    Temat postu:

Podobno nie ma tych paczek na flightsim.com

Wyslę Ci na maila jutro jak tylko wstanę (coś koło 10:30 - 11). Mam mały problem z zasilaczem, ten wiatraczek zablokowały jakieś paprochy i nie chcę, żeby się spalił. A poza tym wyje tak, że można ogłuchnąć.

Każdą paczkę wyślę osobno, bo mają po około 3 mb każda.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Wto 21:04, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej.slysz
Młodszy Kapitan



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:13, 01 Lip 2009    Temat postu:

ok, super.

Pytanie z innej beczki: czy rejestracja lotu przez Clienta ma wpływ na płynność symulacji (grafiki) ? Problem jaki się u mnie pojawia podczas lotu z Clientem to to, że jak zniżam z przelotówki to na wysokości mniej więcej 6000 - 10000 tyś stóp siada mi grafika i dalszy lot staje się prawie nie możliwy, wszystko wariuje. Muszę bardzo powanie obciąć ustawienia graficzne, żeby zadziałało. Jak latam bez Clienta, nie mam tego prolemu. Co jest dziwne, że dzieje się to tylko podczas zniżania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Pomienski
Starszy Kapitan



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luxembourg

PostWysłany: Śro 12:39, 01 Lip 2009    Temat postu:

Wrzucę te paczki jednak na jakiś uplad, bo lot ma 7,5mb.

A więc:

Cimber Air - [link widoczny dla zalogowanych]
Lot - [link widoczny dla zalogowanych]

Może nie najaktualniejsze, ale są Smile

Austrian arrows już się prawie wgrał tylko akurat mi się komp zwiesił. I teraz znowu upload nie działa. jak dobrze pójdzie to do 18.00 się wyrobię z wrzucaniem.


Ostatnio zmieniony przez Piotr Pomienski dnia Śro 16:52, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz.Bryk
Drugi Oficer



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZ

PostWysłany: Śro 13:32, 01 Lip 2009    Temat postu:

slyszers, ja miałem to samo przy wczorajszym locie, oprócz tego, że burza była i od 9000 ft szalał mi samolot, to do tego doszły problemy z client'em, migało mi wszystko a jak doleciałem i wyłaczyłem fs'a to pisało mi, że był jakiś problem ze sterownikiem ekranu, ale już wszystko działa... (latam niestety na laptopie, na którym jest Vista :/ )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.onesky.fora.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin